WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wypełniony formularz wniosku.
2. Wykazanie interesu prawnego do pozyskania danych/dokumentacji związanej z dowodem osobistym znajdującej się w posiadaniu tut. organu gminy (dołączenie do wniosku kserokopii dokumentów świadczących o interesie prawnym w pozyskaniu danych/dokumentacji - oryginały do wglądu).
3. Uwiarygodnienie interesu faktycznego, w przypadku niewykazania interesu prawnego w otrzymaniu danych/dokumentacji.
4. Dowód dokonania wpłaty.
OPŁATY:
Opłata za udostępnienie jednostkowych danych (dane dotyczące jednego dokumentu lub dane dotyczące jednej osoby) zgromadzonych w Rejestrze Dowodów Osobistych lub za udostępnienie dokumentacji związanej z jednym dowodem osobistym w kwocie 31,00 zł.
Opłatę skarbową wnosi się na konto :
Urzędu Gminy Szczecinek- Bank Spółdzielczy w Jastrowiu
26 8935 0009 1344 9079 2000 0010
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Gminy Szczecinek- sekretariat
TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach - ponad 30 dni.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Pisemna informacja lub decyzja administracyjna dot. odmowy udostępnienia danych.
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, pokój nr 2, tel. 094-37-264-39
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego
w Szczecinie, za pośrednictwem Wójta Gminy Szczecinek
w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.