Postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały lub czasowy
Podstawa prawna: art. 27 ust. 1, art. 31, 40 i 41 ustawy z 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2018 r. poz. 1382, ze zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Umotywowane podanie o zameldowanie wraz z informacją, do kogo należy lokal, w którym ma nastąpić zameldowanie.
2. Załączniki - wypełniony formularz "Zgłoszenie pobytu stałego" lub "Zgłoszenie pobytu czasowego". Do wglądu - dowód osobisty.
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Urząd Gminy Szczecinek- sekretariat
OPŁATY:
Opłata skarbowa:
· za udzielenie pełnomocnictwa - 17,00 zł.
Opłacie skarbowej nie podlegają pełnomocnictwa udzielone: małżonkowi, rodzicom, dzieciom, dziadkom i rodzeństwu. Składający pełnomocnictwo jest zobowiązany dołączyć dowód wniesienia opłaty skarbowej.
Opłatę skarbową wnosi się na konto :
Urzędu Gminy Szczecinek- Bank Spółdzielczy w Jastrowiu
26 8935 0009 1344 9079 2000 0010
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, pokój nr 2,
tel. 094-37-264-39
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Po złożeniu podania przeprowadza się postępowanie wyjaśniające.
Wydanie decyzji następuje w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów (w przypadku spraw skomplikowanych termin może ulec przedłużeniu)
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Decyzja administracyjna.
TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, za pośrednictwem Wójta Gminy Szczecinek.
UWAGI:
1. W przypadku zameldowania na pobyt czasowy należy wskazać deklarowany okres pobytu w tym miejscu.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Liczba wyświetleń: 228
Źródło informacji: Administrator
Data źródła: 2008-08-14 09:02
2023-09-16 08:14 Migracja strony